♥ Brinn pengar brinn, Jag lovar du betyder nånting.

En underbar dag de har varit, tur att den inte är över!

Jag for inte på bragdloppet idag man skulle typ skidra 1 mil och de orkar jag inte + hade ont i huvudet, men jag kommer inte hoppa över något mer för jag vill inte ha dålig betyg i idrott för de är typ de lättaste ämne att få betyg i.
Jag var ute iallafall i de fina vädret, jag var i stallet ett bra tag och gjorde massor!
När jag kom till stallet gjorde jag mat och hämtade Rekyl & Ella, Rekyl skulle ha mat och sen gå ut medan Ella var helt svettig och blöt av solen så jag tog ut henne och longerade henne så vinden tog bort så hon blev torr och sen for jag ut och red.
Nu ska jag äta hemma bakad pizza och sen ringa Pappa! :D

Typ förra våren jag & Ella, 1år sen! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0