♥ Del 2, kan man säga.

Jaa, jag vet att jag har skrivit vad jag har fått av mamma & Peter  i ett inlägg i morse men ville skriva allt jag fick i ett inlägg, så nu får ni läsa de igen! :)

Mamma - Pengar, Godis,  Parfym (Avril Lavigne - Wild rose), Foundation puder, Navelsmycken, Mascara, Kilklackar, Tröja, RESA till ett varmt ställe ( fick några alternativ ), TACK!

Pappa - Underställ, fleecetröja, pengar och massor av små saker, TACK!

Mormor & Morfar - Pengar, barnbarn ängeln och små saker, TACK!

Syster - Presentkort på Gina tricot, Örhängen, Navelsmycke, Diadem, TACK!

Sandra Öhman - Presentkort på Kicks, TACK!

Bobbo - Pengar, TACK!

Tack, för alla saker jag har fått och massor av pengar!
Blir nog en bra shopping dag på lördag med Sandra & Mamma! :)


+ Jag fick en rosa tårta som de stod "BITCH" på! fett nice!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vilka var alternativen? :)))

2012-03-27 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0