♥ Lev livet.

Vad kyss betyder:
-Kyss på pannan: Jag respekterar dig. 

-Kyss på kinden: Vi är vänner.
-Kyss på handen: Jag vill ha dig.

- Kyss på halsen: Jag vill ha dig, nu.
-Kyss på axeln: Du är perfekt.
-Kyss på munnen: Jag älskar dig.



Vad varje rörelse betyder
:
-Hand i hand: Vi gillar definitivt varandra.
-Tryckta tätt mot varandra: Jag vill ha dig.

-Söker varandras ögon: Jag gillar dig för den du är.

-Leker med hår: Låt oss leka.
-Armarna runt midjan: Jag gillar dig för mycket för att släppa taget.
-Skratt medans vi kysser varandra, är jag bekväm med dig.


Kommentarer
Postat av: alexina

Glöm inte att spana in www.alexinas.blogg.se

2012-03-01 @ 10:51:20
URL: http://alexinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0