♥ Livet Leker

Hej! ♥
I går så var jag och red med Kamilla ut i skogen på Ella och hon red Clara.
Sen efter de red jag Agnes för första gången och hon är tjurig och då menar jag tjurig i boxen hon sparkar och då menar jag sparkar! man kan typ inte röra hennes bakben.. hon har haft problem i bakre knäna tror jag att de var.
Men hon var typ jätte fin att rida, min tanke var att hon skulle vara het & pigg men nej baby hon var lat eller inte lat men de var ju STORM ute så hon ville inte ens trava men jag har sett henne förut och då är hon mycket mycket piggare så ska bli kul att börja rida henne. Hon är bra på både dressyr & hoppning!
Om jag får tänka så tror jag att hon kommer bli piggare när de är bra väder eller om vi ska hoppa.
Efter jag hade varit i stallet på morgonen for vi och hämta Sandra vi bussen, hon var så söööt när hon kom där med sitt fina leende! :)
På kväller färgade vi hennes hår mörkare och de blev resultat för hennes utväxt var sjukt ful asså jag måste bara säga de men nu är den mycket snyggare. Sen lockade jag hennes hår och sminkade henne hon tog på sig min vita klänning som jag hade för 2år sen på ett bröllop, hon såg ut som en 5 åring i den klänningen men hon är ändå lika söt förde. ( Kommer bilder )

Idag vaknade jag 100 gånger för Sandra är sjuk och typ allt + satt hon vid dator så de lät.... jaja vi ska snart och vara barnvakt till Lucas ( Ove ) & Josefine medan mamma & Kamilla ska och träna.
Efter de blir de att vara i stallet resten av dagen till klockan 7-8 för vi ska ta Ella till KRF för hon ska sova där i natt för i morgon är de ju hopptävling som vi ska vara med på. Då ska vi ska ta med massor av grejer och ja kanske rida i ridhuset före klockan 6 för då ska alla som ska tävla bygga fram banan till i morgon.
I kväll ska vi också på buffé på valhall.







Sandra, JaG ÄlSkAr DiG! ♥♥♥♥♥♥
Bli modell? :)



Sandra du e så söt när du lyssnar på sån här musik! hihih ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0