♥ Ni får fan skärpa er och schteka.

Hej, sitter i ett grupprum med Sandra med väntan att klockan ska bli 15.00 så vi får sluta, mamma kommer nog och hämtar oss annars får vi åka buss.
Ikväll har jag ridning på KRF tror de är uteritt om jag kommer ihåg rätt.
Sandra ska sova hos mig i natt och hade tänkt att hon skulle sova till onsdag men de får hon dock inte för sin mamma, men då får jag mer fika istället för på tisdag ( imorgon ) ska vi fira mig för att jag har blivit 14år med släkten på mammas sida och sen kanske i helgen ska jag och Sandra hitta på nå för att fira mig, hahaha de blir mycket till att fira.


Saknar fotbollen stort!!
blir kanske en fotbolls träning på lördag om jag inte ska jag göra nå annat. TAGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0