♥ Det är mycket nu.

!Ciao!

Jag har tänkt mycket på olika saker som jag t.ex vill göra eller ha, saker jag vill punktera här.
- Jag vill Flytta
- Arbeta/jobba hårt med Agnes.
- Köpa en Chihuahua.
- Tatuera mig.
- Fara till Luleå och Happaranda och shoppa.
- Skaffa tandsmycke (som jag får på ungefär 2 veckor)
- Blondera / klippa mig (har bokat tid den 25 maj)
- Få en iphone 4s eller 5.
- Jag vill ha en walk in closet ( kommer få det senare, så lät de iallafall på mamma just då, haha! )
- Få super långt hår.

+ Massa annat!

Kommentarer
Postat av: thildae

Vill du ha super långt hår så rekommenderar jag då inte att bleka håret.

2012-05-09 @ 12:47:32
URL: http://thildae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0