♥ Min fredag

Jag tog ledigt från skolan idag för jag skulle till frissan och vi hade typ bara 3 lektioner idag som jag missade, om jag hade skyndat mig till skolan så hade jag hunnit gå på slöjden men tog ledigt från den, jag hade ändå inget jobb där och vi får inte på börja ett nytt för snart är det ju sommarlov! :)
-
Min fredag:

* Uppstigning cirka 07.00

* Klockan 08.00 ----> ( Frissan i 3 timmar )

* Gick på stan med mamma ----> köpte örhängen, korta byxor och en tröja.

* For till stugan

* Åt Thai mat till lunch

* Solade

* Åt middag

* Fortsatte att sola

* Sköt luftgevär ( kärnade 180kr av morfar )

* Pluggade ( ----> sönder hjärnan ) ( SO och Svenska  + kollade lite på matte )

* KLADDKAKA!!!!!

* Nu -----> Let´s dance + SVULL!


Kommentarer
Postat av: nina

Snygg blogg <3

2012-05-25 @ 22:43:23
Postat av: Josefin

Mysig Fredag! Hoppas du får en bra helg! :)

2012-05-26 @ 10:26:32
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0