♥ Svar på kommentar.

Svar:

För de första så stavas de HÖÖKS och inte höks..

ja de är min nya kavaj och jag bryr mig som inte om du tycker den är ful och billig men jag får väll ha vad jag vill? eller hur?

din onödiga kommentar om den hjälper som inget, jag kommer som inte gå lämna tillbaka den för att du inte gillar den.

som sagt jag skulle ha en ny "fort" till tävlingen på lördag och jag är nöjd över den för den är snygg och skön och jag is inte lägga mer pengar på en sak jag inte använder så ofta ( inte enu iallafall ).


jag tycker de är bra att dom har "försökt härma" spooks kavajer för dom är snygga

och alla kanske inte vill köpa en dyr kavaj som jag, så jag är jätte glad att de finns en billigare!!


Min care box är inte så stor om vad du tycker!

men ändå kul att höra olika åsikter! :)


TACK för din kommentar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0