♥ Träning ger färdighet.

( Min nya kavaj på bilden, jag hade en grå förut som jag inte ville ha så jag köpte en ny för dressyrtävlingen som är nästa helg )
Har varit och tränat på programen jag ska rida på dressyrtävlingen som är på lördag.
Jag har valt att rida två lätta program för att få bättre poäng från förra tävlingen!
jag gillar inte att vara med på dressyrtävlingar iallafall inte just nu och de är inte alls samma sak som hoppningen, då känner jag mig bättre!
som sagt TRÄNING GER FÄRDIGHET!
så bara för det så ska jag vara med på fler dressyrtävlingar när jag får min möjlihet! ;)

Kommentarer
Postat av: Juliette

Din nya kavaj? en från höks? den är ju inte äns snygg!

hur kan man villa ha en kavaj från höks, nå billig kavaj som höks har försökt att härmat spooks kavajerna som är mycket snyggare!



PS: super fin blogg :D

2012-05-22 @ 21:32:09
Postat av: Mimmi

vad fin den var <3

2012-05-23 @ 20:07:33
URL: http://menails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0