Finaste ♥

Bilderna är från förra veckan - Min lilla sportponny 
Tänk vad tiden går fort, idag har jag ägt Pucken i 6 månader och 2 veckor. ♥
 

I dag tränade jag dressyrprogram eftersom det är en klubbtävling nu på lördag, ska rida LB och kanske LA. Gick i allafall skit bra när vi tränade så kanske blir båda. I söndags kväll när ingen var i stallet så passad vi på att hoppa lite, vi tog höjd rekord.. 120 och det kändes härligt. Dom senaste dagarna har det varit jätte bra väder och varmt så vi har utnyttjat paddocken en hel del. I morgon är det hoppträning, men en nya outfit.


Kommentarer
Postat av: Rosita Nylund

Jag saknar fortfarande Pucken, men är så glad att han fick komma till dig och er familj. Självklart ska du rida LA dressyr på Pucken, det fixar ni med glans. Fina bilder på finaste Pucken:)
Kramar från gamla mattemamma

2013-04-03 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0