Inte alls nöjd

Så besviken efter träningen för Robban igår. Började redan på framridningen.. Pucken börja rusa, bocka och hålla på som han inte brukar, han hade mycket energi mitt i allt. Han laddade på som tusan på varje hinder, tog tag i han men han fortsatte dumma sig ändå så jag lät han rulla på i ett bra tempo och då blev det bättre tills.. han fick för sig att bråka så han gasade som satan och jag fick ta tag i han men han lyssnade inte.
Han kom på hindret i ett jätte bra läge, typ perfekt men ändå så tog de stopp. Robban sa att de var han som dumade sig och  jag gjorde helt rätt, de kändes helt rätt hela vägen fram men ändå så blev de som det blev. Min arm blev jätte varm och jag fick några skrapsår, röven är blå och nu dagen efter är det värre.. stel som jag vet inte vad.
Jag hoppade iallfall upp och fortsatte men jag blev jätte osäker och kände mig stel som en pinne så resten av träningen gick skit dåligt.
 
I morgon är det dressyrträning för världens bästa Maria Hjort, längtar! 

Kommentarer
Postat av: Felicia Enderborg

Hej fin blogg!
I min blogg får du följa mig och mina 2 D-Ponnyer som jag utbildar själv till SvenskaToppen :)
Jag gör även gratis headers!
Kram<3

2013-04-05 @ 13:47:44
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se
Postat av: Julia

Oj, hoppas du mår bättre!

2013-04-05 @ 14:57:38
URL: http://ponnytokar.blogg.se
Postat av: Sara Fryk

Åh, vet exakt hur det känns :/
När hästen har gått hur bra som helst ALLA gånger innan och sen när det väl gäller och man verkligen tror på det går det åt helv*te :(

2013-04-05 @ 20:04:30
URL: http://sarafryk.blogg.se
Postat av: Rosita

Oj! Jag hoppas det gick bra. Vilken ögonblicksbild.

2013-04-05 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0