Lycklig... NOT

Igår när jag skulle stoppa på benskyddet på vänster bakben så gick det typ inte.. så kände jag skillnaden på bakbenen o tänkte "FAN".. han var svullen och varm. Vi hade tur för just då var en veterinär i stallet så vi bad hon kolla och säga om jag skulle hoppa upp och pröva eller om jag skulle sadla av.. hon sa att jag kunde pröva eftersom vi gick ut med han och travade för att se om han var halt men de var han inte. Jag satt upp och skrittade fram i ett bra tag, men.. när jag började trava så visade det sig att han var super halt så det var bara att hoppa av och ta in han. 
 
Mamma var i stallet i morse och då var han inte varm så då fick jag lite hopp igen.
Vi kom just hem från stallet, jag skulle promenera och stoppa på back on track skydden. Vi tog han till ridhuset och försökte få han att trava men han ville verkligen inte och då tänkte jag att de är kört.. han gav upp och travade några få steg och de behövdes inte mer för vi såg tydligt att han var halt. Efter så blev han varm igen.. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men NEJ! :(
Hoppas han blir bra fort.

2013-07-03 @ 20:31:11
URL: http://ponnygruppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0