Svar på en kommentar

 
Svar: Förstår att du har den tanken och du är inte ensam, några har sagt att vi borde kolla upp han. Nästa vecka kommer det komma en tjej för att kolla han, den tjejen har behandlat han när han hade sin gamla skada i aprill --- tänker senare i kväll skriva ett inlägg om den skadan. 
 
Det jag, min mamma, min tränare och några andra tror är inte det du tror... jag vet hur han beter sig och hur han känns när han har ont och det är just därför jag tänker skriva inlägget om hans gamla skada - hur han var och betedde sig under den tiden. 
 
 
Tänker också lägga till att vi var på hoppträning i går och HAN STANNADE INTE EN ENDA GÅNG. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0