Thankful

Kände just för att skriva ett inlägg hur tacksam jag är.
Utan min mamma hade jag inte haft något av det här idag, livet hade varit annorlunda. För snart ett år sedan blev Pucken min och bara några månader före de så trodde jag aldrig att jag skulle få en egen häst. Blev chockad när mamma verkligen börja kolla på riktigt efter en ponny åt mig. Hon ringde på olika ponnyer och tillslut så börja vi fara runt och kolla. Vi for på olika ställen mellan Luleå & Göteborg och bara det kostade ju en hel del och det var där allt började. 
Hon köpte den ponnyn jag verkligen ville ha. Under det här året så har hon stöttat och hjälpt mig till 110%, hon har lagt ner så himla mycket tid och pengar bara för min skull. Hon engagerar sig otroligt mycket, fixar så jag ska få det bästa, prioriterar mig och Pucken först i alla lägen, betalar kurser/träningar/tävlingar och kör mig till olika ställen bara för att vi ska kunna utvecklas. TACK TACK TACK bästa mamma ♥
 
Finns många jag borde tacka extra mycket, alla som stöttar och hjälper mig. Mormor & Morfar, min syster, mammas kille osv.. har engagerar sig mycket och ingen av dom är hästmänniskor men dom hjälper till och ställer upp ändå.
Frida är en tjej som har lagt ner massor med tid på oss. Hon har hjälpt mig, haft lektioner, följt med på tävling osv.. När Pucken var skadad så fick jag låna hennes häst i två månader, under den tiden utvecklades jag, hon lät mig fara och hoppträna i happis och överkalix med hennes häst bara för att jag skulle hålla igång även om Pucken var skadad, hon tänkte på mig och det är jag så himla glad över. 
 
Moa och Lena - har också lagt ner extremt mycket tid, Moa hjälper mig en hel del t.e.x att göra Pucken iordning när jag ska rida, hon hjälper till dagen före jag ska tävla och även på tävlingsdagen för dom kommer ofta med då vi ska iväg och träna/tävla. Måste också tacka Moa för alla gånger hon har fotat oss, det är hon som alltid fotar då vi tränar/tävlar och det är jag jätte glad för. Dom hjälper också till då vi har jour, finns nog ingen annan som är så ambitiösa och snälla som dom är. :)
Tack till alla som finns där för mig, utan er hade jag inte haft denna ↑ snygging. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0